D'Editioun 2024 fënnt tëscht dem 11. an dem 15. Mäerz statt. Mell deng Klass elo un!

Researchers at School (virdrunn "Chercheurs à l'école" genannt) ass eng Initiative vum Fonds National de la Recherche (FNR) a bitt Schüler a Fuerscher d'Méiglechkeet, mateneen a Kontakt ze trieden. Engersäits fir datt sech d'Schüler e Bild dovu kënne maachen, wat Recherche bedeit an u wat Fuerscher hei am Land alles fuerschen. Anerersäits fir de Fuerscher eng Plattform ze ginn, wou se kënne mat jonke Leit interagéieren. D'Fuerscher verziele vun hirem Alldag an den Erausfuerderungen déi hire Beruff mat sech bréngt.

Dës Aktioun fënnt all Joer am Fréijoer statt. Eng Sessioun ka 50-90 Minutten daueren a kann an den normale Schoulstonnen oder no der Schoul ofgehale ginn. Dës interaktiv Sessioune riichte sich virun allem u Schüler ab 16 Joer.

Wéi kann een sech aschreiwen?

D'Editioun 2024 ass vum 11. bis de 15. Mäerz

D'Schoulklasse kënnen sech nach bis den 20. Dezember 2023 ënnert dësem Link aschreiwen.

Méi Informatiounen dozou fënns du am Aschreiwungsformulaire.

 

Nach Froen? Da schreif eis eng E-mail op chercheursecole@fnr.lu

Du wëlls nach méi iwwer "Researchers at School" gewuer ginn? Da kuck dir dëse Video un:

Video: Jean-Paul Bertemes (FNR), MOAST
Redaktioun: Melanie Reuter (FNR)

Bildung für Nachhaltige Entwicklung Wie können Nachhaltigkeitsthemen in der Grundschule umgesetzt werden?

Das Projekt Way2ESD des SciTeach Center unterstützt Lehrkräfte bei der Entwicklung und Integration innovativer Unterrich...

Schulbildung Forschend lernen – lernend forschen: Das Projekt „Fuerschen Dobaussen“ für Grundschulen

Mit einem besonderen Lernkonzept gehen Luxemburger Schulen neue Wege – und lassen ihre Schüler sich draußen in der Natur...

Menschlicher Körper - Lungenvolumen Wie viel Luft passt in unsere Lungen?

Die Schülerinnen und Schüler messen mithilfe eines Luftballons und Wasser ihr Lungenvolumen.

Auch in dieser Rubrik

Bildung für Nachhaltige Entwicklung Wie können Nachhaltigkeitsthemen in der Grundschule umgesetzt werden?

Das Projekt Way2ESD des SciTeach Center unterstützt Lehrkräfte bei der Entwicklung und Integration innovativer Unterrichtsansätze.

Neues Unterrichtsmaterial für Cycle 1 Die SciDos kommen! Draußen-Forschen mit Rucksack und Abenteuerequipment

Science Dinos (die SciDos), Geschichten, Spiele, Lupen, und vieles mehr finden Lehrpersonen des Cycle 1 im neuen Forscher- und Entdecker-Rucksack zum Draußen-Forschen mit den Kleinsten.

Innovative Lernmethoden in den Naturwissenschaften Weiterbildung mitgestalten – Wenn Lehrkräfte zu Multiplikatoren werden

Entdecke, wie das SciTeach Center Lehrkräften aus der Grundschule neue Wege eröffnet, Naturwissenschaften lebendig und kreativ zu vermitteln.