Luxembourg Science Center

Kach-Event am Luxembourg Science Center

swEEt – Patisserie meets Wëssenschaft

De Luxembourg Science Center invitéiert den 29. Februar 2020 vun 18-22 Auer an sai KicheLabo zu Déifferdéng fir de KachEvent „swEEt – Patisserie meets Wëssenschaft“.

Hei kënnt Dir Desserte selwer maachen an d’Wëssenschaft dohannert entdecken.

Wat gëtt ugebueden?

Um Menü stinn: Variatoune vum Brownie, Île flottante, flësseg Stéckstoff-Glace, explodéierte Karamell,...

Begleed gëtt dat Ganzt vu Wëssenschaftsvermëttler vum Science Center an als Special Guest: d’Lëtzebuerger Patissière Cathy Goedert.

Fir Iessen a Gedrénks ass och gesuergt!

Mellt Eech un!

Den Event ass fir Leit ab 16 Joer a kascht den Ament just nach 40€ (50% Reductioun vum initalen Entréespräiss). Ticketen ginn et op der Internetsäit vum Science Center.

Wisou matmaachen?

  • Lecker Desserten
  • Spektakulär Experimenter
  • Dir wollt ëmmer scho wëssen, wat genau an Ären Desserte stécht

Entréeskäschten

€80 €40

Tickets

Organisatioun & Kontakt

Nadia Battello, Science Communicator

nadia.battello@science-center.lu

Disclaimer: science.lu übernimmt für den Inhalt dieser Anzeige keine Verantwortung. Solltest Du Fragen haben, kontaktiere bitte den Organisator. 

Auteur: Luxembourg Science Center
Editeur: Michèle Weber, FNR

 

 

 

Auch in dieser Rubrik

Ready for Take Off in 3…2…1 Take Off: Die Science Challenge Show startet jetzt!

Die neue TV und Web Show sucht Kandidat:innen für ihre erste Staffel! Bist du bereit, deine Kreativität, Logik und deinen Teamgeist unter Beweis zu stellen? Dann starte mit uns in dieses Abenteuer!

FNR
Concours Appel aux jeunes: deviens astronaute pour un jour !

Le concours national pour jeunes « Astronaut for a day » s’inscrit dans le cadre des événements organisés pour le 5e anniversaire de la Luxembourg Space Agency.

Schulbildung Forschend lernen – lernend forschen: Das Projekt „Fuerschen Dobaussen“ für Grundschulen

Mit einem besonderen Lernkonzept gehen Luxemburger Schulen neue Wege – und lassen ihre Schüler sich draußen in der Natur Lerninhalte selbst forschend erschließen.