Forscherin in Schule

FNR / Steve Ginepri

D'Editioun 2025 fënnt tëscht dem 17. an dem 21. Mäerz statt. Mell deng Klass elo un!

Researchers at School (virdrunn "Chercheurs à l'école" genannt) ass eng Initiative vum Luxembourg National Research Fund (FNR) a bitt Schüler a Fuerscher d'Méiglechkeet, mateneen a Kontakt ze trieden. Engersäits fir datt sech d'Schüler e Bild dovu kënne maachen, wat Recherche bedeit an u wat Fuerscher hei am Land alles fuerschen. Anerersäits fir de Fuerscher eng Plattform ze ginn, wou se kënne mat jonke Leit interagéieren. D'Fuerscher verziele vun hirem Alldag an den Erausfuerderungen déi hire Beruff mat sech bréngt.

Dës Aktioun fënnt all Joer am Fréijoer statt. Eng Sessioun ka 50-90 Minutten daueren a kann an den normale Schoulstonnen oder no der Schoul ofgehale ginn. Dës interaktiv Sessioune riichte sich virun allem u Schüler ab 16 Joer.

Wéi kann een sech aschreiwen?

D'Editioun 2025 ass vum 17. bis den 21. Mäerz

D'Schoulklasse kënnen sech nach bis den 23. Dezember 2024 ënnert dësem Link aschreiwen.

Méi Informatiounen dozou fënns du am Aschreiwungsformulaire.

 

Nach Froen? Da schreif eis eng E-mail op chercheursecole@fnr.lu

Du wëlls nach méi iwwer "Researchers at School" gewuer ginn? Da kuck dir dëse Video un:

Video: Jean-Paul Bertemes (FNR), MOAST
Redaktioun: Melanie Reuter (FNR)

Naturwissenschaften & Sprache Lët'z talk about Science: Was hat das mit Sprache zu tun?

Der naturwissenschaftliche Unterricht kann als Katalysator für die Sprachentwicklung in der Grundschule fungieren, wie e...

Bildung für Nachhaltige Entwicklung Wie können Nachhaltigkeitsthemen in der Grundschule umgesetzt werden?

Das Projekt Way2ESD des SciTeach Center unterstützt Lehrkräfte bei der Entwicklung und Integration innovativer Unterrich...

Schulbildung Forschend lernen – lernend forschen: Das Projekt „Fuerschen Dobaussen“ für Grundschulen

Mit einem besonderen Lernkonzept gehen Luxemburger Schulen neue Wege – und lassen ihre Schüler sich draußen in der Natur...

Auch in dieser Rubrik

Naturwissenschaften & Sprache Lët'z talk about Science: Was hat das mit Sprache zu tun?

Der naturwissenschaftliche Unterricht kann als Katalysator für die Sprachentwicklung in der Grundschule fungieren, wie eine aktuelle Promotionsstudie der Universität Luxemburg zeigt.

Bildung für Nachhaltige Entwicklung Wie können Nachhaltigkeitsthemen in der Grundschule umgesetzt werden?

Das Projekt Way2ESD des SciTeach Center unterstützt Lehrkräfte bei der Entwicklung und Integration innovativer Unterrichtsansätze.

Neues Unterrichtsmaterial für Cycle 1 Die SciDos kommen! Draußen-Forschen mit Rucksack und Abenteuerequipment

Science Dinos (die SciDos), Geschichten, Spiele, Lupen, und vieles mehr finden Lehrpersonen des Cycle 1 im neuen Forscher- und Entdecker-Rucksack zum Draußen-Forschen mit den Kleinsten.